Wednesday, 10 June 2015

Wishing for a Star

3rd June 2015
Kremblin Nizhny Novgorod

Assalamualaikum
dan salam sejahtera...

How I wish for freedom rite now. Like seriously. Esok nak mula peperiksaan pertama untuk Exam Pediatrics. Final Chapter of Exam dekat Russia. Hurm. Ya Allah. Mohon dipermudahkan sangat-sangat. Hati ni rasa gundah gelisah je. Otak pun rasa tepu. Macam mana entah nak sumbat satu semester punya ilmu dalam sepetang. Bila baca tu, rasa macam nak dimuntahkan semula. Gulp.

FREEDOM. Tak sabarnya nak habis exam. Banyak sangat benda yang dah fikir nak buat. Dari kat Russia ni sampai ke Malaysia. Rasa macam boleh terbang lepas exam. Bebas. Tak sabarnya. 

24th June - You wait for me! Because I'll get my freedom on that day, like a bird flying on the limitless sky.  

That's all for now
Thank you for readin'
^_^

Nota hari ini: Tengah stress sebab rasa macam otak dah tepu. Kena cari ruang sedikit lagi untuk masukkan ilmu. 
Nota hari esok: Mohon rakan-rakan blogger doakan saya exam esok dan seterusnya. Mana tahu, antara banyak-banyak doa, doa kalian yang dimakbulkan. Amin. 

7 comments:

  1. All the best, Hajar! Suka tengok gambar-gambar yang di uploaded. Cantik sangat :D

    ReplyDelete
  2. Good luck Hajar.. all the best...

    ReplyDelete
  3. Good luck for yiur exam dear!

    singgah blogwalking...salam perkenalan! :)
    selamat berpuasa!

    ReplyDelete
  4. all the best yer hajar :D 24 ni habes exam ker? bestnya....balik msia tak tahun ni? bestnya kalau dapat balik...study elok2 yer untuk exam :D semoga Allah permudahkan semuanya untuk hajar yer :D hihiihih

    ReplyDelete

Kalau ada salah silap, Jangan segan silu untuk tegur.
Kalau ada terkasar bahasa, Ampun maaf di pinta.
Saya juga manusia biasa seperti anda.
^_^