Wednesday, 29 January 2014

Winter break!

 
27th January 2014
Adila Ismail and me...

Assalamualaikum 
dan salam sejahtera...

Three minute update. Alhamdulillah. Baru lepas habis peperiksaan semester beberapa hari lepas. Masa untuk bercuti! Yey. Destinasi: Stockholm, Sweden. Lagi 3 minit nak bergerak ke stesen keretapi ke Moscow. Esok flight ke Riga, Latvia. Transit sehari untuk menjelajah bandar Riga. Lusa akan sampai ke Stockholm, InsyaAllah. 

Pray for our trip. 
Me, Kirah, Mira Farhana, and Yana Taufik. 
Bismillahirahmanirahim....
Lets the journey begin.
^_^

22 comments:

  1. waaa..seronoknyaaaaaaaaaaaaaaaa ^_^

    ReplyDelete
  2. Enjoy your winter break! :)

    Please post a lot of pictures. Hihi ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okay! Will update later in the travelogue :)

      Delete
  3. Sementara ada kat sana boleh jelajah semua tempat kan....enjoy dik...jaga diri...

    ReplyDelete
  4. Oh wow awesome !
    Share some picture over there..

    ReplyDelete
  5. Wah seronoknya bercuti. lepas exam bagus tenangkan dan rehatkan fikiran sekejap. Selamat bercuti. Hati-hati dan jaga diri baik-baik.. :-)

    ReplyDelete
  6. seronoknyaaaaa...t.care yea dear!

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum hajar, semoga dipermudahkan. jaga diri baik2 okey (",)

    ReplyDelete
  8. tu diaaa.winter break.. besttttttnyaaaa

    take care kawan blog

    ReplyDelete
  9. Stay safe during your vacation sister. Wish to have a chance like yours one day.

    ReplyDelete
  10. waa syoknyaaa..nak ikuttt.heheee

    ReplyDelete
  11. bestnyer belajar oversea..belajar leklok yea..bakal doktor kan..?all the best!=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. InsyaAllah akan belajar se-elok mungkin ^^

      Delete
  12. bestnye bergambar..Fiza mmg teringin sgt nak bergambar mcm nie smbil main salji.. ala2 winter sonata tu.. hehe

    ReplyDelete
  13. bestnye...hehe... kat sweden? owhh teringat parents yg kena tahan dgn polis sweden tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la. Takut juga masa nak pergi Sweden hari tu. Tapi alhamdulillah semua oke :)

      Delete
  14. eh ko kat sweden jangan cubit2 pipi mana2 budak kecik kiut.
    kang masuk lokap kang haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. Ini lawak. Takkan la nak kacau budak2 kecik macam tu. But still, kene jaga tingkah laku kat sana.

      Delete

Kalau ada salah silap, Jangan segan silu untuk tegur.
Kalau ada terkasar bahasa, Ampun maaf di pinta.
Saya juga manusia biasa seperti anda.
^_^