Tuesday, 12 June 2012

Exam Lagi...

Sampai bila-bila pun tak tahu mechanism belon ni.

Assalamualaikum 
dan salam sejahtera...

Oke. Dua hari sebelum peperiksaan Pathological Physiology. Sekarang baru pukul satu pagi, tapi study tak masuk pun. Memang macam tak nak masuk pun. Stress! Bende nak baca banyak sangat. Sebelum ni, oke je. Peperiksaan sebelum nie oke je study. Tapi kali nie, kenapa susah sangat nie. Tak tahu nak terangkan macam mana. Sangat memerlukan bantuanMu ya Allah.... 

Material 1st semester yang kebanyakannya tak tahu sangat sebab masih bersuka-ria selepas balek dari rumah dan berhari raya. Material 2nd semester yang banyak pulak.. How am I suppose to compress it in 2 days? Permudahkanlah ya Allah...

Mungkin perlu bermujahadah dan berterusan dalam study sejak awal semester. Akan jadi lebih mudah jika bergitu. Exam in 48 hours. I pray for miracle ya Allah. 

Nota hari ini: Perlu berjaga hingga ke pagi hari dan membaca. Hopefully I can concentrate more. My condition now is the worse. I could not read anymore. It wont go in. Too much playing I think.

Nota hari esok: Repetition is needed! make ur time for it.

Nota hari lusa: Exam Pathological Physiology. Please pray for me. 

6 comments:

  1. bunyi mcm susah giler subjek tue sis ngeee...ganbatte ne....

    ReplyDelete
  2. salaam / privyet Dr schajar ;)
    praying that the exam won't be awfully tough insya Allah :) you can do it, believe in your capabilities :)

    ps: loving your Nov 6 2010 blog post about the beauty of Kazan - yeah the Islamic influence permeates strongly in the daily lives of the people there apparently and this is a real blessing, masya Allah. By the way, the word Kazan reminds me of a legendary Hollywood director Elia Kazan ;)
    by the way can we be friends? may i have your email please?

    spasiba bolshoj

    siti zulaika
    KUL

    ReplyDelete
  3. iAllah hajar bolehhh !i believe u can <3 few more subjects and we'll be 4th year students ! :D insyaAllah..

    ReplyDelete
  4. pikiranku cerah bila mampir kesini..senyum deh...

    toko busana muslim murah

    ReplyDelete
  5. struggle gila,belajar tue pun satu jihad..Allah sentiasa tolong hambanya..goodluck kakak!!

    ReplyDelete
  6. i know you can do it! may Allah ease. aamiin! :)

    ReplyDelete

Kalau ada salah silap, Jangan segan silu untuk tegur.
Kalau ada terkasar bahasa, Ampun maaf di pinta.
Saya juga manusia biasa seperti anda.
^_^