Thursday, 7 July 2011

#Day 6: TerbaNg di aNgkasA...


yes...!
d0ne packing... and off to Mosc0w...

hari yang memenatkan dengan packing barang nak balek rumah dan angkat beg yang tersangat berat... naseb baek setahun 2 kali jer pr0sedure ini akan berlaku... bulan 7 sekali dan sekali lagi bulan 9 nanti... kalau tak, mmg tak larat larh jawab nyer..

so, today.. my journey to malaysia begun..

1st stop...
...Domodedovo Airport, Moscow...

decide to go there by flight since there was an offer from Siberian Airlines...

sape buleyh bace tulisan kat atas tu....? dapat 10 markah!

just a short update fr0m tyme to tyme...
^_^

14 comments:

  1. safe journey jer sis...enjoy ur holiday...kat sana x der perkhidmatan hantar barang ke airport ker??

    ReplyDelete
  2. wah~~nak naik kapal terbang pun sempat lagi..snap2..haish..~~happy holiday n welcome yo..//

    ReplyDelete
  3. holiday ke?mknn moscow dgr cite best2..hehe

    ReplyDelete
  4. Lady Ayu: thank you... tak de larh pulak perkhidmatan macam tuh... kene naek taxi macam bese...

    Farahin: abeskan exam tu dulu yek...

    si ngokngek: thank you.. tak sabar nak balek...

    sugar2 kapas strawberry: bukan holiday... balek msia semula =)

    ReplyDelete
  5. Hello dear,

    nanti check your email yer....;-)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. alala..syoknya naik kapal terbang :)

    ReplyDelete
  8. bestnya awak =) Haaaaa gtau la saya ape benda tu kat bas tu..haha..

    ReplyDelete

Kalau ada salah silap, Jangan segan silu untuk tegur.
Kalau ada terkasar bahasa, Ampun maaf di pinta.
Saya juga manusia biasa seperti anda.
^_^