Monday, 4 July 2011

#Day 3: A dAy at paRk...

anyb0dy want cotton candy....?

3rd day
Resting Day!

A day at park = Parking Day....?
not at all!
(^.^)

especially f0r this entry...
less talking... more pictures...

just cross the road in front of our hostel...
then, u'll find the park we're about to go... the best way to release some stress during examination and to have fun...

the dart game...
orang kate payah nak maen game nie sebab dart dart dye tak tajam...
that's wut people say.. dunno the truth..

balloons!!!!!!
luv it!

pancing itik...
sape penah maen...? kat funfair Malaysia pun ade game nie...

kalau nak naek ape2.. sile beratur dan beli ticket dulu yek..
dilarang memotong!

nie larh park kat nizhny... weekend jer selalu penuh..
especially tyme summer bile panas berpanjangan...

Ihsan and Qilah...
^_^

perhatian!
permainan ini bukan untuk orang saket jantung yek!

dan naek bende yang paling2 orang banyak menjerit.....
Move it! nak tau kenape....? jeng3...

tadaaaa.....! inilarh sebab nyer....
tapi bile dah biase naek, okeyh jer sebenar nyer...

adan ni larh akak yang tolong buwatkan gule2 kapas kat atas tadik...
sedap tau.. ade 2 perise sekali...! yummy~

dan popcorn!
rindu nyer nak tengok wayang kat msia....

that's all for now...
thank you for reading...
^_^

3 comments:

  1. Cotton candy tue dulu kecik2 selalu mkn
    Dah besaq x suker sbb sweet sgt (~_~;)

    ReplyDelete
  2. best nye jalan2...besau nye ais krim !!!nak ais krim besau tu

    ReplyDelete
  3. Lady Ayu: suke sangat2 cotton candy! manes tau... ^_^

    Cik Hani: eskem tu tak buleyh dimakan.. buleyh di amek gambar jer.. hehe

    ReplyDelete

Kalau ada salah silap, Jangan segan silu untuk tegur.
Kalau ada terkasar bahasa, Ampun maaf di pinta.
Saya juga manusia biasa seperti anda.
^_^