Wednesday, 1 December 2010

-n0 titLe-

aku sangat2 tidak tahu nak tulis ape...

tapi perasaan nak buwat p0st untuk bl0g aku pada saat ini sangat membuak2.. mungkin sebab aku tensi0n sket k0wt...

firstly... the weather! it was like... i don't know wut to say.. t0day it reaches -23! it was s0000 cold.. rase macam nak termenangis jewr everytime keluar dari building.. and ayer mate tu pun beku sekali... rase macam nak bawak heater ke mane2 sahaje... s0 that i can always feel warm macam baru lepas minum hot chocolate with marshmallow...

then, sedar tak sedar dah masuk bulan disember... means lagi sebulan jer aku ade untuk abeskan study f0r my final exam...! *tibe2 rase tak0wt pulak*... gementar.. menggigil... baru nak sedar ler katekan.. selame asek maen2 je keje.. tid0 awal jewr.. (walaupun aku ta0 tid0 awal nie baek untuk kesihatan..) dan lame dah aku tak stay up! macam mane nie... TIDAK....!!!!!

relax...
tarik nafas dalam2... breath in... breath out...

kalau tak relax, k0nfem tak masuk ape yang kite belajar kan3.. malam nie kene buwat jadual intensive sepanjang sebulan nie.. tak de mase nak maen2 internet nie.. exam ANAT0MY and HIST0LOGY are c0ming...! sile sedar pelajar2 tahun kedua! kamu masih belum terlambat jika kamu sedar sekarang...

i need s0me inspirations... 0r adrenaline rush.. s0 that i can finished studying all these materials that i learned f0r alm0st one and a half year...! haish.. macam spm larh pulak~

lastly... aku nak balek malaysia! imagine my br0ther getting married.. and i was not there.. whereas all of my family member are going t0 b there...! aku larh yang tertinggal s0runk2 kat cni... nie sume sebab aku tercampak ke bumi asing ini... and jugak sebab exam aku yang habis lambat...

*jangan tensi0n2..! nanti kene jumpe chekgu psych0*

that's all f0r n0w...
drink s0me capuccin0 t0day s0 that u didnt sleep as early as yesterday!
=)

11 comments:

  1. n0 comment...?

    no reply t0 c0mment~

    =P

    ReplyDelete
  2. xtawu nk tulis ape ye...
    tp pjg gak type..
    hehe.. :p
    WINTER SONATA~~~~
    ade wat snow man x? :)

    ReplyDelete
  3. kesian awak...x dapat datang majlis abang awk..

    ReplyDelete
  4. kak fizah.. sn0w man...??? x termampu nak buwat lagi seba sejuk sangat2... es0k baru suhu turun sket.. weeee...

    ain atika... yup2... sedeyh ta0.. =(

    ReplyDelete
  5. ct post gmba dgn snow....
    nk tgkkkkkkk.... heeee~~
    almaklumla mesia xde snow jd nye perak sket.. kikikiki...
    by the way kt sne dorg pny persiapan utk xmas cmne? meriah x?

    ReplyDelete
  6. sn0w...???? sejuk sgt2 sekarang... nanti yek.. bile kurang sejuk sket yek... tunggu p0st yang bertajuk winter s0nata.. =)

    xmas..?? cni sambut 7/1.. lambat lagi.. s0, kurang lagi.. bile new year nnti baru banyak sangat2 persiapan...

    ReplyDelete
  7. hot choc n marshmellow? SUPERB!

    ReplyDelete

Kalau ada salah silap, Jangan segan silu untuk tegur.
Kalau ada terkasar bahasa, Ampun maaf di pinta.
Saya juga manusia biasa seperti anda.
^_^