Saturday, 9 October 2010

As swEet as h0neY...

chumeyl x...? chumeyl x..? chumeyl x...?

nama diberi: H0ney BerRy...

Tarikh lahir: 8.10.10
(okeyh... xde larh berape best sangat....klu nak banding dengan 10.10.10... tarikh graduate abang aku)

chumeyl x...? aku bru je lpas beli teddy bear bru yang terpaling chumeyl... sedap di peluk tyme malam2 and lembut untuk d buat bantal... plus empuk dan best glerz...! aku beli lpas bayar dwet h0stel aku untuk setahun... 435 usd... murah jer c0z aku tinggal kat h0stel yang paling murah dan lame...tapi... BESAR...! jangan dikutuk2 yek... hik3...

but that's mean... lepas nie N0 M0RE SHOPPING...! dwet dah abes bayar h0stel and beli teddy bear bru...
=)

4 comments:

  1. comeynye teddy bear dia.. nk jugak.. :)

    ReplyDelete
  2. chumeyl kn3.... b0leyh d peluk tiap2 malam ta0~
    hehe

    ReplyDelete
  3. salam...chumel r.hik3.nk 1.
    haa mna cbox u erk?

    ReplyDelete
  4. nak satu jgak...? tunggu i balek malaysia...! hik3.. s0rry chatb0x x bwat lagi... next week larh.. sy blogger tegar pd hari minggu jer... *wink*... =)

    ReplyDelete

Kalau ada salah silap, Jangan segan silu untuk tegur.
Kalau ada terkasar bahasa, Ampun maaf di pinta.
Saya juga manusia biasa seperti anda.
^_^