Wednesday, 20 October 2010

20.10.2010

detik ini
20:10 malam..
waktu di malaysia 2.10 pagi...

tarikh
20.10.2010

wah... lawa nyer tarikh nie... mesti ade orang yang akan buwat majlis persandingan or akad nikah tyme2 cam nih kn...! anniversary yang xkan dilupekan gitu... klu tarikh lahir cam niyh pun besh jgak...! graduation ker.. ape ker... memang besh larh buwat hari ni... once in a life tyme gitu.. lpas nie nak tunggu next year pulak sampai 2012.. pastu.. xde tarikh best dah... iye larh... dalam setahun kan 12 bulan jewr..

pada saat ini...
cuace di cni sangat sejuk... pegi kelas tadi.. fuh! bukan maen sejuk lagi.. padahal bru 3 degree jer... tapi sebab angin yang tiup kuat gilerz... plus baju yang aku pakai x setebal mane pun... rase sejuk sampai tulang... laen kali sila pakai baju yang tebal yek! jangan lupe...

pada saat ini...
aku sedang minum h0rlick panas.. yang dibawa khas dari malaysia 0f c0urse...! mne nak jumpe horlick kat cini... xde punyer larh... paling besh pun h0t chocolate... tuh larh yang terbaek...! mil0, nestum, h0rlick sume xde.... tapi yang best nyer... teh berbagai perisa ade kat cni.... sangat sedap... next year akan ku bawa balek rumah untuk sume famili aku...

pada saat ini...
aku sedang study untuk test es0k.. physi0logy and russian languange... yang x habes2 peningkan kepale aku ni... harap2 settle dengan sempurna es0k... c0z klu x, tangguh lagi next week, then tangguh lagi... sampai bile pun tak ta0 larh nak kate... pastu kene study untuk kelas physi0 pagi nyer... yang lecturer tu bukan maen strict lagi... macam ade test tiap2 minggu jewr rase nye...
p/s: saat geram hari ini c0z x dapat nk ganti kelas physi0... tu larh.. p0nteng lagi~

pada saat ini...
ramai larh penduduk malaysia yang senang enak di buai mimpi indah... termasuk famili aku dan rakan2 yang aku sayangi... nak cerite pasal famili... petang tadi punye larh aku nak buat surprise kat family.. s0, call rumah pukul 4.10... k0l punyer kol.. abang aku angkat... pastu aku pun suruh pa tengok jam pkul brape skang... tepat pkul 2010 x kat malaysia... tibe2 pa bagitau pkul 8.10...!!!!!

SILAP KIRA LARH~
beza ngan malaysia 4 jam sayang... bukan 6 jam..! ingat tinggal kat london ker...s0, malu jer... tapi takpe... aku dah hantar msg kat diorang tyme 10.10 mlm tadi... s0, kire okeyh larh tu kan... kurang sket malu aku tuh... hik3...


pada saat ini...
aku melihat di langit...dan ape yang aku nampak ade larh bulan purnama.. or name laen nyer buan penuh... lawa sangat2 tanpa dilitupi awan di malam hari... tak terkata indah nyer... dan mule larh ku terkenang pada best friend aku nun jaouh di sana.... sms pengganti diri yang menjadi bicara....

-siti balqis
-nadia balqis
-farahin
-afiqah
-intan zuliana
-raja nurhazirah
-nur najwa
-nurul zarina
-dan lain2...
yang kat cni x termention banyak nyer...

rindu korunk sume....!
=)

4 comments:

  1. wow...terharunya nama aku disebut di atas...hehe thx hajar!!! i miss u too sayang~~~

    ReplyDelete
  2. of c0z....! u're my bff! nway.. didnt get my sms...?

    ReplyDelete
  3. tarikh sejaah mlaka maju 2010.huhu

    ReplyDelete
  4. w0w.... memaang pandai pilih tarikh larh melake nie... hehe

    ReplyDelete

Kalau ada salah silap, Jangan segan silu untuk tegur.
Kalau ada terkasar bahasa, Ampun maaf di pinta.
Saya juga manusia biasa seperti anda.
^_^