Friday, 3 September 2010

sEnse 0f rElaxAti0n~

smile... u're 0n camera...

yey...!
weekend yang d tunggu2 telah tibe... setelah seminggu start kelas nie... xsempat2 nak bwat semua bende.. basuh baju bl0m, revision bl0m... naseb baek sume barang dah siap unpack..! fuh.. lega abes weekend nie.. time untuk relax jer... (sebenarnyer baru start kelas 3 hari jer.. itu pun bru introduction jer..plus kelas russian dua2 batal)..
=)

hari ini jgak bufday r00mate aku kat nizhny... name dye Kak Zahed.. or nak lagi famous Kak Dah.. sebagai tradisi d sini.. ktorunk sambut mengikut waktu jam Malaysia memandangkan kami semua dilahirkan d sane.. s0, pkul 8 malam semalam ktorunk dah sambut bufday Kak zahed.. makan laksa penang yang kak Sueha bawak, pizza yang Kak Nad bwat, kek pistachio yang Kak eila beli, keropok lays and jus watermelon yang kak toiek beli, plus many m0re....!

fuh.. mmg kenyang abes pas tuh.. and abeslarh pr0gram diet aku.. kan aku dah cakap.. x menjadi punyer bile d0k kat russia nih... =P
kek pistachio nie pun x abes2 lagi even it is the most delicious cake at the st0re..! ari nie jgak bufday ex-housemate aku kat intec dulu... Ihsan.. memandangkan kami d0k hostel lain2 and jaouh... ihsan sambut kat hostel 5 ngan kawan2 aku yang lain...

s0, happy bufday t0 both 0f you...
May Allah bless u always..
jangan nakal2 dah...
rajen2 slalu..
jadi lah doktor yang berjaya d dunia dan akhirat...
Amin~

ready t0 class... with my new labc0at...!
btw, one thing i like about russia is the lab coat.. very nice and beautiful.. and stylish..

Minggu depan... arie jumaat aku free abes.. ade lecture hist0logy jer.. then, abes la kelas aku.. except klu anastacia valerevna nak tukar kelas ruski dari hari khamis ke hari jumaat.. aku xmahu...! arie jumaat je larh arie aku bleyh update bl0g nie.. memandangkan arie2 laen aku balek mmg petang.. xlarat dah nak online lame2.. plus... nanti x sempat blajar pulak.. s0, arie jumaat jer yang aku free..! jadual group aku pun mmg dah lawa.... sampai arie rabu jer busy sangat2.. then relax sket...
bak kate 0rang.. bersusah2 dahulu.. bersenang2 kemudian...
=)

opsss.... lupe plak... h0pefully.. next week tyme raye dapat larh cuti.. s0 that.. leyh r aku rase raye kat cni cam ner.. xkan nak raye tyme lecture k0wt..
='(

No comments:

Post a Comment

Kalau ada salah silap, Jangan segan silu untuk tegur.
Kalau ada terkasar bahasa, Ampun maaf di pinta.
Saya juga manusia biasa seperti anda.
^_^